درباره هواپیمایی سیمرغ

 

در دنیای امروز که صنعت گردشگری بیشترین سهم ارز آوری و معرفی فرهنگ و آداب و روسوم هر کشور را دارد و ایران نیز به عنوان یکی از قطبهای گردشگری دنیا می باشد و صنعت هوانوردی یکی از اصول این تجارت می باشد ولی متاسفانه در عصری که ما دم از فناوری و پیشرفت خدمات دیجیتال میزنیم ، خدمات بیشتر مجموعه ها به صورت سنتی انجام می شود و فقط مجموعه ها محدودی هستند که از فناوری روز دنیا برای ارائه خدمات خود استفاده می کنند و بهترین خدمات را در کمترین زمان به مسافران خود ارائه می دهند.شرکتهای هواپیمایی به دلیل بالا بودن مراجعه کننده و داشتن موقعیت حساس و استراتژیک که در هر کشوری از صنایع مورد توجه قرار دارد و شرکتها هزینه های زیادی را بابت  ارائه خدمات پرداخت می نمایند و با داشتن ساختار سنتی در زمان ارائه خدمات دچار خطای انسانی و  مشکلات برای مسافران و پرسنل اداری و یا تاخیر زیاد در دریافت خدمات مسافران می گردد و باعث کاهش سود حاصله برای مجموعه ها شده و شرکتهای هواپیمایی برای جبران این سود مجبور هستند از کیفیت خدمات خود کم کنند و این مسایل باعث تاثیر منفی در نگرس مسافر نسبت به شرکت هواپیمایی می گردد.

شرکت پیشگامان هوشمند ساینار با مشاهده مشکلات و نواقص موجود در حمل و نقل هوایی و صنعت گردشگری  و نحوه ارائه خدمات و بازار سنجی و بررسی نیازها در ارائه و دریافت خدمات در جامعه  موفق به خلق فناوری جدید و مدرن در این زمینه شده است که در ایران و جهان کم نظیر می باشد و بیشتر خدمات شرکتهای هواپیمایی را از قبیل تبلیغات و بازاریابی ، فروش بلیط و ترانسفر و خدمات رفاهی و اطلاع رسانی را پوشش دهد و هزینه های جانبی مجموعه را تا به حد چشمگیری کاهش می دهد و برعکس سود و درامد خوبی نصیب مجموعه ها با استفاده از این سیستم می نماید  .با اجرای درست و اصولی این پروژه در هر مجموعه دیگر ارائه خدمات به صورت سنتی در خدمت رسانی و امور اداری و خدماتی مجموعه ها جایی نخواهد داشت و کلیه خدمات به صورت یکپارچه و الکترونیکی ، آنلاین در کمترین زمان با بیشترین دقت و ضریب امنیتی بالا و کمترین هزینه ارائه می گردد و مدیران ارشد به راحتی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از نوع و نحوه خدمت رسانی به مسافران را ارزیابی کنند و به صورت مستقیم با آنها در ارتباط باشند و اطلاعات و.اخبار و برنامه های پروازی را در اختیار مسافران قرار دهند و حتی بین مسافران می توانند نظرسنجی انجام دهند.

بزرگترین مزیت اجرای پروژه این است که هیچ کاغذی در این سیستم استفاده نمی گردد و دریافت خدمات با یک  کارت الکترونیکی هوشمند اختصاصی می باشد ، پرسنل و کاربر  می توانند به خدمات مجموعه بر اساس نیاز خود دسترسی داشته باشند، ضمنا می توانند علاوه بر در یافت خدمات مجموعه از خدمات شرکتهای دیگر متصل به این سیستم هستند بدون محدودیت مکانی و زمانی استفاده نمایند.کلیه خدمات این سامانه به صورت یکپارچه و آنلاین و با پوشش دهی کل کشور بوده و مجموعه هایی  که متصل به این سامانه هستند بدون محدودیت و هزینه اضافی خدمات را به کاربران خود و سایر مجموعه ها ارائه می نمایند.

هدف از راه اندازی این سرویس خدمت رسانی صحیح و اصولی شرکتهای هواپیمایی و مجموعه های گردشگری و ایجاد دسترسی افراد به خدمات مجموعه ها آسانتر گردد.این بستر ایجاد شده هرگز منسوخ نمی گردد و با پیشرفت فناوری قابل ارتقاء بوده و ابزار و امکانات بیشتر و جدیدتری افزوده میگردد و هیچ محدودیتی برای مجموعه ها و کاربر ایجاد نمی کند و هزینه های جاری مجموعه ها را به حد چشمگیری کاهش میدهد.